duminică, 6 iunie 2010

Mess

Ce-i cu titlul asta? Vrei sa spui ceva de Messi? A nu, vreau sa spun de unul si mai valoros. Am incercat sa imi amintesc de cateva personaje "bad boys" care au insemnat ceva in lumea sportului. Unul a murit din cauza alcoolului, altul a facut parnae pentru viol, un fost detinator al recordului mondial la 100 de metri e si acum la zdup pentru trafic de coca. Sa nu-l uit nici pe super talentul englez care o duce din depresie in depresie tot pe fond de alcool. Ei bine, baietii astia nu erau deloc mai breji nici cand erau in activitate insa, cand ii vedeai la locul de munca, dumnezeuleee...au facut istorie!!! ( George Best, Mike Tyson, Tim Montgommery, Paul Gascoine )
Asa si?...Pai chestia e ca ma pufneste rasu cand ii vad pe astia din pseudo-presa mioritica, care din lipsa de subiecte ne arata cate un mare "star" autohton cum a chefuit intr-un club sau si-a mai tras-o cu vreo gagica iar apoi, din cauza asta, cand vine vorba de sport egal cu zero.
Mi-am dat si eu cu parerea despre subiect "inspirat" fiind de povestea de senzatie a lui Tanase (fotbaliatorul ) care si-a permis sa stea si el pe messenger la agatat.
Poate ma insel dar cand ai valoare restul sunt doar amanunte care te vor distruge dar, se pare, nu te vor impiedica sa faci istorie.

P.S. Banuiesc ca stiti cine ne saluta in imagine! Good bless you Gaza! Thanks for all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu